

Máté László, Hálózatfejlesztési Koordinátor
Ha egy ügyfél minket választ, akkor közös törekvésünk, hogy kapcsolatunk hosszútávon meg is maradjon. Ennek fontos pillére a jó kiszolgálás, a megfelelő célok meghatározása és a partneri hozzáállás. Számomra fontos, hogy legyen közös a gondolatiságunk, hiszem, hogy mindkét fél számára fontos, amiről beszélgetünk. Ha ismerjük egymást, akkor gyorsabban segíthetünk!


Elek István, Területi Képviselő – Pécs
Arra törekszem, hogy ügyfeleim minden ügyintézés alkalmával átérezzék, hogy igényeiket ugyanolyan fontosnak tartom, mint amit az számukra jelent, és azok kezeléséhez megbízhatnak szakmai felkészültségemben.
Számomra az ügyféligényekkel törődő, minőségi kiszolgálás jelenti a lehetőséget, a meglévő kapcsolatok megtartásához és újabbak kialakításához.


Máté-Harcz Éva, Irodavezető
Hiszek a biztosításban, az öngondoskodásban és a segítségnyújtásban. Örülök az ügyféltérbe megérkező hűséges, mindig visszatérő ügyfeleinknek. A mosolyukból látszik, hogy szívesen jönnek hozzánk és jól elbeszélgetünk az élet egyéb fontos dolgairól is.


Magyar István, Minősített Pénzügyi Tanácsadó, Pécs
Ügyfeleim részére főként Nyugdíj-tervezést végzek, megoldási javaslatokat készítek az élethelyzethez igazítottan. Munkám akkor sikeres, ha az általam ajánlott megtakarítással valódi hasznot tudnak elérni, s hozzájutnak az állami támogatáshoz is! Bármikor ugrom, ha az ügyfél szól!


Vörös Attila, Mentor képviselő
Úgy gondolom, mindig az ügyfeleink érdekei a legfontosabbak ebben a szakmában. Az ő igényeiknek megfelelő konstrukciót ajánljuk nekik, és ha már elköteleződött felénk, akkor folyamatosan kísérjük nyomon a szerződését, ne csak addig tartsuk vele a kapcsolatot, amíg megkötjük a szerződést. Álljunk mellette, segítsük akkor is, ha káresemény történik, vezessük végig a kárrendezés útvesztőjén, mert szerintem ettől leszünk igazi Pénzügyi Tanácsadók!


Szabó Róbert, Minősített Pénzügyi Tanácsadó – Mohács
A jó ügyfélkezelés szerintem, ha minden esetben az ügyfél érdekeit tartom szem előtt. Az ügyfélnek legkedvezőbb és számára legjobb megoldást javaslom bármilyen termék esetében.
Ha eldöntötte, hogy mit szeretne, akkor pedig mindenben segítek neki. Majd ha megkötötte a szerződést utána is egy idő után felhívom és tartom vele a kapcsolatot.
Volt olyan esetem, hogy valakinek segítettem a kárrendezésben (amiért természetesen nem jár fizetés) és utána tudtam vele szerződést kötni. Hosszú távon kell gondolkodni az ügyfelek kiszolgálásában.